الانتقال السريع

إل جي P715 Optimus L7 II Dual

أصدر في 4 / 2013
المعالجة والعمليات
62%
التواصل والتفاعل
56%


تعرف على طريقة التقييم »
سعر الجوال وتوافره:
ليس لدينا معلومات عن توافر هذا الجوال للبيع في بلدك: UNITED STATES سعر P715 (العالمي):  166 دولار أمريكي آخر تحديث للسعر في 9/3/2014



العمليات:
ضع جوالك إل جي P715 للبيع >>
شاهد منحى إل جي P715 >>
إعلان تجاري

إعلان تجاري
إعلان تجاري

الزوار الذين شاهدوا إل جي P715 Optimus L7 II Dual شاهدوا أيضاً:

I9082 Galaxy Grand
سامسونغ
I9082 Galaxy Grand
Optimus G Pro
إل جي
Optimus G Pro
S7562 Galaxy S Duos
سامسونغ
S7562 Galaxy S Duos

انشر رأيك وخبرتك حول إل جي P715 Optimus L7 II Dual

التعليق :   
 
تقييمك للجهاز الرجاء تقييم مزايا وجودة هذا الجهاز بالنسبة لسعره
اسمك  
 

آراء المالكين والزوار في إل جي P715 Optimus L7 II Dual
25 تعليق


عيوب إل جي P715 Optimus L7 II Dual , مميزات إل جي P715 Optimus L7 II Dual

التعليق :   
 
تقييمك للجهاز الرجاء تقييم مزايا وجودة هذا الجهاز بالنسبة لسعره
اسمك  
 
  • yousuf في 18/07/2016
    anonymous
    انا كنت عاوز افرمت الجهاز لانه باجي اشغله مايشتغلش ف شفت طرقة على اليوت يوب وشفتها هي انك تدوس على زرار البور وزرار الي بيوطي الصوت وازرار الي بيكون على الشمال بدوسهم كلهم مره وحدة لغاية ماتيجي علامة lg وبعين تشيل صباعك من زرار البور وبعدين يجبلك الشاشه سودة تشيل صباعك من الزرار الي على الشمال وبعدين يجبلك علامة الاندرويد والمفروض بعد كدة خلاص اتفرط ويشتغل الجوال وتعمل بقى الاعدادات والحجات دي انا بقي مشيت نفس الخطوات بس بعد علامة الندرويد بيجبلي الكلام دة Oemsbl error handler has been occured please do following action 1) kepp this handset 2) send v3v7-bsp part. عاوز اعرف اعمل اية انا مش فاهم حتي كمان عملت ترجمة برضو مفهمتش لو سمحتو اي حد يعرفحل المشكله بتاعتي يقولي ممكن يكلمنى علي الفيس Ŷøûsûf bin ehab او على الانستجرام yousufehab لوسمحتو حد يرد عليا
    رد
  • محمد  في 19/03/2016
    anonymous
    اي عندي جهاز حدثته تحديث اخير بس المشكله انو الشبكات الهاتف متشتغل بعد وماعرف السبب رجاءا الي يعرف لا يبخل عليه ومع ال علم اني اخر شي سويتله سوفت وير يلا اشتغل بس وكفت شبكات الهاتف اش اسوي
    رد
  • عندي مشكلة في 22/12/2015
    anonymous
    موبايلي عليه ثير فايروسات جت لوحدها وما ادري كيف احذفها الي يعرف يقول لي
    رد
  • احمد في 08/08/2015
    anonymous
    الشاحن باظ الشواحن تانيه بتشحن ببطء
    رد
  • عاشق ال جي  قييم الجهاز بـ: في 17/04/2015
    anonymous
    الجهاز ممتاز جدا... وانا مجربه وع قول المثل "اسأل مجرب ولا تسأل خبير " بس فيه مشكلة بسيطة جدا وهي الحرارة
    رد
  • عاشق ال جي  قييم الجهاز بـ: في 17/04/2015
    anonymous
    الجهاز ممتاز جدا... وانا مجربه وع قول المثل "اسأل مجرب ولا تسأل خبير " بس فيه مشكلة بسيطة جدا وهي الحرارة
    رد
  • أسامه الحسينى في 03/04/2015
    anonymous
    الجهاز جميل شكليا وامكاناته عليه وانا فخور ان معاي جهاز ل جى 715p
    رد
  • اشرف قييم الجهاز بـ: في 09/03/2015
    anonymous
    واللة ياجدعان انا اشريت الجهاز دة بس جهاز جميل جدا واللة شركة لجى حاجة فخيمة
    رد
  • Amar Anis قييم الجهاز بـ: في 30/09/2014
    anonymous
    الجهاز يسخن كثيرا واﻻزرار بدون إضاءة في الليل لا يمكن تفريق اﻷزرار كما أن play store لاتعمل كما يلزم جهاز زبالة
    رد
    • فرن قييم الجهاز بـ: في 25/01/2015
      anonymous
      يا شباب والله المبايل زفت ولا انصح بشرائه ابداااا
      رد
  • وردة في 18/08/2014
    anonymous
    الموبيل حرارتة بترتفع بمجرد تشغيله ودا لسه اول استخدام ليا معاهيعنى لا وقع ولا حصل فيه اى حاجة
    رد
  • صلبودة قييم الجهاز بـ: في 06/08/2014
    anonymous
    شكله جميل لكنه بيسخن بسرعة عندالتحميل والازرار اسفل الشاشة بدون اضاءة
    رد
  • محمد في 02/08/2014
    anonymous
    جهاز فوق الممتاز
    رد
  • nahla  في 20/07/2014
    anonymous
    التلفون ترتفع حرارته بسرعة!!!!!! و ما هو الحل ؟؟؟
    رد
  • اسلام محمد في 03/06/2014
    anonymous
    هل الجهاز مساحته 4 جيجا كلها استخدام ولا تستخدم 2 جيجا بس وايه اخبار الرام ضعيفه والااعاب بتهنج ولا ايه
    رد
  • طارق احمد قييم الجهاز بـ: في 10/03/2014
    anonymous
    ليس به عيوب سوي نقل البرامج للذاكرة الخارجية
    رد
  • يوسف 13 في 08/12/2013
    anonymous
    اخيى ahmedtelb هل ممكن نقل البرامج للذاكرة الخارجية بالنسبة ل lg optimus l7 ii (p710). شكرا
    رد
    • أحمد دويدار قييم الجهاز بـ: في 16/02/2014
      anonymous
      بالله عليكم أيه هيا عيوب الجهاز P715 Optimus L7 II Dual لأني محتار بينه وبين هاتف Samsung Galaxy Ace 3 Dous عاوز أعرف هل الزراير التاتش اللي بالجهاز بتضئ أم لا ؟؟ وهل التطبيقات المثبته على الهاتف هل يتم نقلها على الذاكرة الخارجية أم لا ؟؟ وكيفية عمل تحديث سوفت وير للجهاز ؟؟
      رد
  • شريف قييم الجهاز بـ: في 01/11/2013
    anonymous
    الجهاز ممتاز بالفعل كاميرا وتاتش وصورة وفيديو شاشته كبيرة بس هو فعلا بيسخن مع الاستعمال لمدة طويلة
    رد
  • AhmedTelb في 10/09/2013
    anonymous
    يملك الجهاز
    جهاز ممتاز تصوير وتاتش وبطارية عيوبه عدم نقل البرامج للذاكرة الخارجية والزراير اسفل الشاشة بدون إضاءة
    رد
    • Ahmedtelb في 01/11/2013
      anonymous
      تم تحديث السوفت وير واصبح من الممكن نقل البرامج للذاكرة الخارجية
      رد
  • رجب ضيف قييم الجهاز بـ: في 06/08/2013
    anonymous
    الهاتف ترتفع حرارته بسررعة جدا
    رد
    • المثالي قييم الجهاز بـ: في 27/01/2014
      anonymous
      ترتفع حرارته ؟ ممكن يكون به عطب كأن يكون سقط من يدك مثلا أما الطبيعي فهو أكثر من رائع ... .
      رد
  • أبو اليسر  قييم الجهاز بـ: في 15/07/2013
    anonymous
    حد جربه يا جماعة
    رد
    • علي في 20/04/2014
      anonymous
      أنا اشتريت واحد بس فعلا الحرارة ترتفع
      رد
Follow us on facebook
follow us on twitter
follow us on Google +